שיווק: כלל ראשון – לדעת למי אנחנו פונים?
קהל יעד מדויק – רוב בעלי העסקים פונים לכולם ואז מפספסים את הקהל שחשוב להם.
- בתור עסקים קטנים אנחנו לא יכולים להתחרות במחיר, אנחנו צריכים להתמקד באיכות.
- לדבר בשפה של הלקוחות
- רצוי שלקהל היעד יהיה לפחות 4 מאפיינים: טווח גילאים, ג'נדר, עיסוק מסוים, מצב מסוים בחיים.
מכירות: מה היעד הכלכלי לחודש/ שנה ואיך אני מגיע לשם?
לחלק את הסכום לשעות עבודה ולראות כמה צריך לעבוד.
המטרה שאנשים יבחרו בנו :
- לתת ערך בלי לבקש תמורה – לפנק את הקהל בידע – להזמין אותו להכיר אותנו עוד
- לחבר את הלקוחות למסר שלנו
- איך עושים תהליך מכירה:
- לפזר ידע בפרופיל הפרטי, לדבר בגובה העיניים
- מניחים ידע בדף העיסקי – כי אין לו תפוצה
- כשרוצים למכור: להזמין לוובינר שבסופו מוכרים – ערך אמיתי ומפורט
ניהול כספי- איך לחשוב על ניהול כלכלי בעסק?
דבר ראשון – שהעסק יתן לנו רווח
דבר שני – כמה משכורת אני נותן לעצמי
דבר שלישי – כמה כסף הולך לרשויות?
דבר רביעי – הוצאות
מרצה: מירב לשם גונן